Dagen aftellen... - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Annick - WaarBenJij.nu Dagen aftellen... - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Annick - WaarBenJij.nu

Dagen aftellen...

Blijf op de hoogte en volg Annick

23 Juni 2013 | Nederland, Heemskerk

Lieve allemaal!

Het is bijna zo ver, over twee weken zit ik in het vliegtuig richting Ghana...

Ik hoop gedurende mijn avontuur jullie allemaal op de hoogte te houden via deze reisblog. Al zal dat niet altijd mogelijk zijn, omdat ik voor een beetje internet al zo'n 6km moet lopen. Maarja een beetje afkicken van mijn internetverslaving en m'n telefoonvergroeiing is goed voor me!

Op dit moment ben ik druk bezig met de laatste voorbereidingen, waaronder sponsorwervingen. Ik heb al flink wat geld opgehaald om ter plaatsen op het project te besteden, maar alle kleine beetjes zijn nog van harte welkom!
Nu denk je waarschijnlijk, leuk ik geef geld maar wat gebeurt er eigenlijk mee? Om een kleine impressie te geven:Van het geld kan ik iets duurzaams kopen voor de kinderen in mijn weeshuis, denk bijvoorbeeld aan schoolspullen of het bouwen van een speeltuin. Iets totaal anders wat ik ervan zou kunnen doen zijn uitstapjes met de kinderen of het kopen van eten. Uiteindelijk zal ik daar ter plekke kijken waar het geld het hardst nodig is en het daaraan uitgeven.

Als je nog je steentje wilt bijdragen, dan zijn alle kleine beetjes van harte welkom! Je kunt geld overmaken naar:

2850958
Tav. A Liefting

Alvast heel erg bedankt! En ik hoop jullie op deze manier goed op de hoogte te houden van mijn avontuur!

  • 06 Juli 2013 - 17:14

    Tante Anneke:


    Annick morgen een heel goede reis naar Ghana we blijven je verslagen volgen.

    Groetjes oom Æbe tante Annke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heemskerk

Annick

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 9065

Voorgaande reizen:

07 Juli 2013 - 21 Augustus 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: